ΔΕΛΤΙΟ ΕΒΕΑ 18-22 Απριλίου 2014

 

ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ: ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΗΣ ΜΕ ΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ

       Έναν χρήσιμο οδηγό για την εξωδικαστική ρύθμιση των δανείων με τις τράπεζες, από το 2015 και μετά, εξέδωσε η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή. Στον οδηγό, με τη μορφή 16 ερωταπαντήσεων, επεξηγούνται οι ορισμοί των «εύλογων δαπανών διαβίωσης» και του «συνεργάσιμου δανειολήπτη». Ο διαδικτυακός τόπος της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή είναι www.efpolis.gr

 

ΞΕΠΕΡΝΟΥΝ ΤΙΣ 140.000 ΟΙ ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΧΟΡΗΓΗΣΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΜΕΡΙΣΜΑΤΟΣ

Ξεπερνούν τις 140.000 οι αιτήσεις που είχαν υποβληθεί έως χθες Δευτέρα στον δικτυακό τόπο της Γενικής Γραμματείας Πληροφορικών Συστημάτων (www.gsis.gr) για τη χορήγηση του κοινωνικού μερίσματος. Από την πρώτη επεξεργασία των αιτήσεων από τη Γενική Γραμματεία Δημοσίων Εσόδων προκύπτει ότι περίπου 40.000 αιτήσεις έχουν υποβληθεί από μη δικαιούχους και ως εκ τούτου απορρίφθηκαν, ενώ περίπου 22.000 αιτήσεις έχουν υποβληθεί από νοικοκυριά τα οποία δικαιούνται το επίδομα και θα λάβουν συνολικά 13,5 εκατ. ευρώ. Οι υπόλοιπες βρίσκονται σε φάση επεξεργασίας.

ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ

Τρία νομοσχέδια που αφορούν ζητήματα της Δημόσιας Περιουσίας έθεσε σε δημοσιότητα το υπουργείο Οικονομικών. Συγκεκριμένα: σχέδιο νόμου για την αναμόρφωση του θεσμικού πλαισίου που διέπει τον Αιγιαλό, σχέδιο νόμου για τη ρύθμιση της δυνατότητας εξαγοράς από ιδιώτες κατεχομένων ακινήτων του Δημοσίου, σχέδιο νόμου για την εξωδικαστική επίλυση ιδιοκτησιακών διαφορών μεταξύ Δημοσίου και ιδιωτών.

 

ΚΕΝΤΡΟ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗΣ Ε.Β.Ε.Α.: ΕΞΩΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΕΠΙΛΥΣΗ ΔΙΑΦΟΡΩΝ

Η Διαμεσολάβηση είναι ένας εξωδικαστικός τρόπος επίλυσης των διαφορών. Στο Ε.Β.Ε.Α. λειτουργεί το ΚΕΝΤΡΟ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗΣ με στόχο την προώθηση της διαμεσολάβησης ως αποτελεσματικής εναλλακτικής μεθόδου επίλυσης διαφορών, με την οποία εξοικονομούνται χρόνος και χρήμα, προσφέροντας τις εξής υπηρεσίες:

1..     Επίλυση διαφορών μέσω διαμεσολάβησης.

2..     Παροχή κτιριακών εγκαταστάσεων, καθώς και τεχνικών μέσων και μέσων διοικητικής   μέριμνας, που είναι απαραίτητα για τη διεξαγωγή της διαμεσολάβησης.

3..     Παροχή πληροφοριών και οδηγιών σχετικά με τη φύση της διαμεσολάβησης και των διαδικασιών διαμεσολάβησης.

4..     Παροχή βοήθειας στα ενδιαφερόμενα μέρη σε ό,τι αφορά την επιλογή διαμεσολαβητών από τον κατάλογο διαμεσολαβητών που τηρεί το Κέντρο Διαμεσολάβησης.

  Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να απευθύνεστε στο Τμήμα Διαιτησιών του Ε.Β.Ε.Α. τηλ.  210 3624341 & 210 3382310, fax   210 3624341, email:arbitrary@acci.gr