- ΣΥΡΡΙΚΝΩΘΗΚΕ ΚΑΤΑ 0,2% ΤΟ ΑΕ
Συρρίκνωση 0,2% παρουσίασε η ελληνική οικονομία, σε ετήσια βάση, το δεύτερο τρίμηνο, σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε χθες στη δημοσιότητα η Εθνική Στατιστική Υπηρεσία της Ελλάδος (ΕΣΥΕ). Σύμφωνα με την ΕΣΥΕ, η σημαντική μείωση των επενδύσεων και των εξαγωγών συντέλεσαν στην εμφάνιση αρνητικού ρυθμού ανάπτυξης. Σημαντική μείωση σημειώθηκε και στις εισαγωγές η οποία επιβράδυνε τη μείωση του ΑΕΠ. Σε τριμηνιαία βάση, το ΑΕΠ αυξήθηκε κατά 0,3%, έναντι μείωσης 1,2% που είχε καταγράψει στο πρώτο τρίμηνο.
- ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ ΑΝΕΡΓΙΑΣ ΤΟΝ ΜΑΪΟ
Σχεδόν κατά 2 ποσοστιαίες μονάδες, δηλαδή από 6,6% σε 8,5%, αυξήθηκε η ανεργία το Μάιο, σε σύγκριση με τον ίδιο περσινό μήνα, σύμφωνα με στοιχεία της ΕΣΥΕ. Αυτό είχε αποτέλεσμα να προστεθούν στη λίστα των ανέργων μέσα στο χρόνο άλλα 95.624 άτομα (από 324.777 πέρυσι σε 420.401 φέτος). Το μήνα Μάιο η ανεργία «έπεσε» στο 8,5% από 9,4% τον Απρίλιο, προφανώς εξαιτίας των προσλήψεων στις τουριστικές και συναφείς επιχειρήσεις.
- ΠΑΡΑΔΟΘΗΚΕ Η ΣΗΡΑΓΓΑ ΑΡΤΕΜΙΣΙΟΥ
Έξι μήνες νωρίτερα παραδόθηκε στην κυκλοφορία η σήραγγα Αρτεμισίου. Ο νέος κλάδος της σήραγγας δόθηκε χθες στην κυκλοφορία από τον υπουργό ΠΕΧΩΔΕ, Γιώργο Σουφλιά, ο οποίος χθες επισκέφθηκε τον Αυτοκινητόδρομο Κόρινθος – Τρίπολη – Καλαμάτα – Σπάρτη. Με γνώμονα την καλύτερη διαχείριση της αυξημένης κυκλοφορίας του καλοκαιριού και μέχρι το τέλος Αυγούστου, προσωρινά η κυκλοφορία στο Αρτεμίσιο θα διεξάγεται τόσο από τη νέα σήραγγα (κατεύθυνση προς Αθήνα) όσο και από την υφιστάμενη (κατεύθυνση προς Τρίπολη). Αμέσως μετά και για δύο μήνες περίπου, η κυκλοφορία θα εκτραπεί στο νέο κλάδο, προκειμένου να εκτελεσθούν ευρείας κλίμακας εργασίες εκσυγχρονισμού και αναβάθμισης του υφιστάμενου κλάδου της σήραγγας, ώστε να ανταποκρίνεται στις προδιαγραφές λειτουργίας και ασφάλειας των σύγχρονων σηράγγων. Η ολοκλήρωση της σήραγγας Αρτεμισίου, σε συνδυασμό με τις νέες σήραγγες που κατασκευάζονται στις περιοχές του Νεοχωρίου και της Στέρνας, αλλά και με τις υπόλοιπες εργασίες που πραγματοποιούνται (κατασκευή Λωρίδας Έκτακτης Ανάγκης, αντικατάσταση ασφαλτοτάπητα, βελτίωση χάραξης σε προβληματικά σημεία, αντικατάσταση στηθαίων ασφαλείας κ.λπ.) θα αναβαθμίσει ριζικά το επίπεδο οδικής ασφάλειας του αυτοκινητοδρόμου Κορίνθου – Τριπόλεως και θα μειώσει σημαντικά το χρόνο μετακίνησης κατά 15 λεπτά τουλάχιστον.
Πηγή: ΕΒΕΑ