Το Κτίσιμο και η Ενίσχυση του Brand

Τα δυνατά Brands, που εξασφαλίζουν στις επιχειρήσεις μακροχρόνια κερδοφορία και ανάπτυξη, δεν κτίζονται τυχαία. Είναι αποτέλεσμα συστηματικού και δημιουργικού σχεδιασμού. Ένα προϊόν χωρίς δυνατό Brand είναι ένα απλό commodity, ενώ ένα ισχυρό Brand έχει τεράστια προστιθέμενη αξία. Το σεμινάριο αυτό θα βοηθήσει τους συμμετέχοντες να συστηματοποιήσουν τη μεθοδολογία Κτισίματος και Ενίσχυσης των Brands. Παρουσιάζονται όλες οι απαιτούμενες Δράσεις και εξετάζονται τα κριτήρια Επιτυχίας και οι διεθνώς αναγνωρισμένες καλές πρακτικές για την υλοποίησή τους.

Ο Σχεδιασμός Branding εξετάζεται ξεχωριστά για κάθε κανάλι λαμβάνοντας υπόψη την οικονομική ύφεση που διανύει η χώρα. Οι στρατηγικές κατηγορίας, η εταιρική διαπραγματευτική θέση για την κάθε κατηγορία, καθώς και η ανάπτυξη των private labels διερευνώνται για τις επιπτώσεις τους στο Branding.

Επίσης, οι συμμετέχοντες θα γνωρίσουν μέσω case studies, επιτυχημένες διεθνείς Στρατηγικές Branding και best practices, ενώ θα έχουν την ευκαιρία να συζητήσουν τους δικούς τους προβληματισμούς και μέσω Workshop να ενισχύσουν το δικό τους project ανάπτυξης του Brand για την εταιρεία τους.

Θεσσαλονίκη: 20 Σεπτεμβρίου 2017
(09:30 – 17:00)
Ξενοδοχείο Mediterranean Palace

Αθήνα: 25 & 26 Σεπτεμβρίου 2017
(16:00 – 20:00)
Ξενοδοχείο Divani Palace Acropolis