- – Οι υπηρεσιακοί παράγοντες του ΥΠΟΙΟ ενόψει της διαμόρφωσης νέας φορολογικής κλίμακας προτείνουν να θεσπιστεί νέος συντελεστής 15% για εισόδημα από 12.000€-20.000€, 25% για εισοδήματα 20.000-30.000€, 35% για εισοδήματα 30.000-60.000€, 40% 60.000-75.000€ και υψηλός συντελεστής 45% για εισοδήματα άνω των 75.000€.
Αντίστοιχα οι Έλληνες φοροτεχνικοί προτείνουν την κατάργηση αφορολόγητου, με ταυτόχρονα νέους συντελεστές από 5-40% και ισχυρή «τονωτική ένεση» στην κατανάλωση με την έκπτωση όλων των δαπανών βάση αποδείξεων και με παράλληλη εφαρμογή νέων τεκμηρίων για πρόληψη φοροδιαφυγής.
- – Η Ε.Ε επισημαίνει κενά και ελλείψεις που παρατηρούνται στο πλαίσιο προετοιμασίας του Μελλοντικού Ευρωπαϊκού Σχεδίου για την καινοτομία.
Οι Υπουργοί Ανταγωνιστικότητας της Ε.Ε συμφωνούν ότι θα πρέπει να υιοθετηθεί ευρύτερη προσέγγιση για την καινοτομία, να σημειωθεί πρόοδος στη διαδικασία τυποποίησης προϊόντων στην εσωτερική αγορά, να ενισχυθούν συνεργασίες μεταξύ επιχειρήσεων και δημιουργών γνώσης, να δημιουργηθούν νομικά πλαίσια ώστε οι εταιρείες να είναι σε θέση να καινοτομήσουν (ιδιαίτερα οι ΜΜΕ), να προωθηθούν ΣΔΙΤ, να χρηματοδοτηθεί αποτελεσματικά η έρευνα και η καινοτομία, να βελτιωθούν οι αγορές Κεφαλαίων Επιχειρηματικού Κινδύνου, να βελτιωθεί ο Τομέας Πνευματικών Δικαιωμάτων στην Ε.Ε .
- – Με βάση τιμές πώλησης διυλιστηρίων 361,67€ τα 1000lt, η τιμή διάθεσης πετρελαίου θέρμανσης στην Αττική από αύριο εκτιμάται σε 52 έως 56 λεπτά το λίτρο για παραδόσεις άνω των 1000lit. Όταν έληξε η διάθεση πετρελαίου θέρμανσης τον Μάιο 2009, η τιμή του στην Αττική για παραδόσεις άνω των 1000lit ήταν 50 λεπτά σε Πανελλαδική κλίμακα η μέση τιμή ήταν 51,1λεπτά.
- – Ο Υφυπ. Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων θα επιδιώξει την επαναδιαπραγμά-τευση των συμβάσεων παραχώρησης με στόχο το σημαντικό περιορισμό της τελικής τιμής διοδίων με αφαίρεση των εισπράξεων υπέρ του δημοσίου.
Στην Φθιώτιδα και γενικότερα στην Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδος θα πρέπει να ενισχυθεί το πρόγραμμα κατασκευής παράπλευρων οδικών αξόνων στους αυτοκινητοδρόμους.
- – Σύμφωνα με το Παρατηρητήριο Οδικής Ασφάλειας του ΤΕΕ, οι νεκροί από τροχαία στη χώρα μας, εξακολουθούν να είναι άνω των 1500 ετησίως, ενώ θα έπρεπε βάση στόχου να είχαν περιοριστεί σε 1020 το 2010.
Ανέφικτος για την Ελλάδα ο στόχος της Ε.Ε για μείωση των θυμάτων τροχαίων κατά 50% την δεκαετία 2000-10.
Σημειωτέον ότι παιδιά και πεζοί καταγράφουν μεγάλο αριθμό θυμάτων.
- – Τον Αυγ. 09/Αυγ. 08 οι τιμές εισαγωγών στη βιομηχανία καταγράφουν μείωση 2,9% έναντι αυξήσεων 10,6% Αυγ.08/07 και Αυγ. 2007/2006 αντίστοιχα.
- – Άκαρπη η συνάντηση χθες βράδυ της Υπουργού με την ομοσπονδία εργαζομένων στα Λιμάνια (ΟΜΥΛΕ). Ενωρίτερα η ΟΜΥΛΕ απεφάσισε συνέχιση των κινητοποιήσεων μέχρι Κυριακή 18/10. Σήμερα η Υπ. θα έχει συνάντηση με τον πρέσβη της Κίνας στην Αθήνα.
- – Η κυβέρνηση έβαλε φρένο στα σενάρια περί συγχώνευσης ATEBANK Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο με αποτέλεσμα να διακοπεί η κούρσα των μετοχών τους.
- – Εκπρόσωποι της Παγκόσμιας Αγοράς Βιβλίου στην Φραγκφούρτη για την Διεθνή Έκθεση Βιβλίου θα συζητήσουν για το μέλλον τους.
Η φθηνή ή/και δωρεάν ψηφιακή διανομή χιλιάδων τίτλων, οι συσκευές ηλεκτρονικής ανάγνωσης αποτελούν στην εποχή της ψηφιοποίησης και του διαδικτύου δυσκολίες για τους εκδοτικούς οίκους που παλεύουν να διατηρήσουν τις πωλήσεις τους.
- – Η Google ελπίζει να λάβει έγκριση για δημιουργία τεράστιας ψηφιακής βιβλιοθήκης έχει ήδη σκανάρει 10εκ. τίτλους μετά από αμφιλεγόμενη συμμαχία με εκδοτικούς οίκους και συγγραφείς, ενώ αναμένεται μια κρίσιμη δικαστική μάχη στις ΗΠΑ. Ορισμένοι, όπως η Κορυφαία Αλυσίδα Βιβλιοπωλείων Barnes & Noble ετοιμάζεται να απαντήσει με δική της συσκευή ηλεκτρονικής ανάγνωσης και δημιουργεί το δικό της ηλεκτρονικό βιβλιοπωλείο, από το οποίο αγοράζει κανείς ηλεκτρονικές εκδόσεις βιβλίων έναντι 9,9 $ σε τιμή χαμηλότερη της έντυπης έκδοσης (Ναυτεμπορική).
- – Αλλάζει ο τρόπος επιλογής της ηγεσίας Ανώτατων Δικαστηρίων με στόχο την αποδέσμευση της δικαστικής εξουσίας από την επιρροή της εκτελεστικής.
Τώρα στο Σ/Ν προτείνεται πέρα από το Υπ. Συμβούλιο και η συμμετοχή στη διαδικασία και της Βουλής.
Τροποποιείται και ο νόμος περί Ευθύνης Υπουργών (επιμηκύνεται ο χρόνος παραγραφής Υπουργικών εγκλημάτων, απεμπλέκεται η Βουλή από την προκαταρκτική εξέταση που περιέχεται στη Δικαιοσύνη). Αίρεται κάθε περιορισμός στο θεσμό του αυτοδιοίκητου των δικαστηρίων με παράλληλη αποφυγή της στείρας παραταξιοποίησης κ.λπ.
Πηγή: ΒΕΑ