COME TO MEET THE GREEKS: Το σύνθημα για την εκκίνηση του προγράμματος hosting των Διεθνών Buyers της 2ης Έκθεσης GREEK TOURISM Expo 2015

Με πολύ αυξημένο το ενδιαφέρον της Ελληνικής τουριστικής αγοράς συνεχίζεται η προετοιμασία της Έκθεσης  GREEK TOURISM Expo που θα πραγματοποιηθεί 4-6 Δεκεμβρίου στο υπερσύγχρονο εκθεσιακό κέντρο Metropolitan expo.

Στο πλαίσιο αυτό ξεκίνησε ήδη και η προώθηση της Έκθεσης σε χιλιάδες επιλεγμένους Tour Operators του εξωτερικού που διαθέτει η Travel Media Applications, strategic partner της Έκθεσης και υπεύθυνη για την υλοποίηση του προγράμματος των Hosted Buyers.

Στην Έκθεση θα συμμετέχουν 100 διεθνείς Buyers από χώρες-κλειδιά για τον Ελληνικό τουρισμό .  Για το Leisure και MICE προσκαλούνται  Tour Operators από την Ευρώπη  ( Αγγλία, Γερμανία, Ιταλία, Γαλλία, Δανία, Νορβηγία, Σουηδία, Φιλανδία,  Πολωνία,  Αυστρία, Ουγγαρία,  Ισπανία, Ολλανδία, Κύπρος) , τα Βαλκάνια (Βουλγαρία, Σερβία, Ρουμανία), τη  Ρωσία, τη Τουρκία ενώ ειδικά για τον luxury τουρισμό θα συμμετέχουν buyers από τα  Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα,( Αμπού Ντάμπι, ΝτουμπάΙ), τη Σαουδική Αραβία ( Ομάν, Ιράν, Κατάρ), Μπαχρέϊν, Λίβανο, Ινδία και Ταϋλάνδη.

Βασικοί άξονες στους οποίους θα εστιάσει το ενδιαφέρον  της η 2η Έκθεση GREEK TOURISM Expo είναι:

  • Η άρτια παρουσίαση όλων των κλάδων του τουρισμού
  • Η προώθηση πετυχημένων επαγγελματικών συνεργασιών μέσω των Β2Β Meetings που θα πραγματοποιήσουν οι 100 Hosted Buyers αποκλειστικά και μόνο με τους εκθέτες
  • Η προώθηση των συνεργασιών μεταξύ  των επισκεπτών της Έκθεσης, των Εκθετών αλλά και των εγχώριων Buyers που θα φιλοξενηθούν στο  ειδικού σχεδιασμού περίπτερο GREEK TOURISM TRAVEL  LAND.   
  • Η παρουσίαση ειδικού section LUXURY BOUTIQUE HOTELS, VILLAS & APARTMENTS και τέλος
  • Η ανάδειξη των σημαντικών  κλάδων  e-TRAVEL  & e-HOSPITALITY.  Οι επισκέπτες της τουριστικής βιομηχανίας (ξενοδοχεία και ταξιδιωτικά γραφεία)  θα έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν  εφαρμογές και λύσεις για τη μείωση του κόστους λειτουργίας τους (ηλεκτρονικά συστήματα κρατήσεων –web booking engines, συστήματα ολοκληρωμένης διαχείρισης και αυτοματοποίησης ξενοδοχειακών μονάδων, software applications για ταξιδιωτικά γραφεία κ.λ.π.) αλλά και  κανάλια προβολής των ξενοδοχείων και  τουριστικών  προϊόντων τους

Πλούσια σε Παράλληλες εκδηλώσεις και  Workshops η 2η Διεθνής Έκθεση Τουρισμού GREEK TOURISM Expo 2015 αναμένεται να συγκεντρώσει και να μονοπωλήσει το ενδιαφέρον της Τουριστικής αγοράς.

ΔΕΙΤΕ ΤΟ PROMO VIDEO…

H Έκθεση τελεί υπό την Αιγίδα των : ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ, ΥΠΟΔΟΜΩΝ, ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ, ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ,  ΕΟΤ, ΣΕΤΕ, ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΕΛΛΑΔΑΣ, ΕΝΩΣΗ ΕΦΟΠΛΙΣΤΩΝ ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΟΠΛΟΙΩΝ & ΦΟΡΕΩΝ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ .

SPONSORS: Αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος, Hilton Athens , Hotel Museum, SOFITEL LUXURY HOTEL ATHENS AIRPORT, ΥΔΡΑΪΚΗ,  KEY TOURS & ΙΤ SOLUTIONS

STRATEGIC PARTNER: TRAVEL DAILY NEWS

GREAT COMMUNICATION SPONSORS: NEWSBOMB, GTP, TOURISTORAMA

COMMUNICATION SPONSORS: TOURISM AROUND THE WORLD, GLOABAL SUSTAIN, SOFOKLEOUS IN, HOTEL DESIGN MAGAZINE, SYNEDRIO.GR, MARITIME, ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ, KALIMERA ELLADA, ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ.