FMS – FOOD MARKET SHOW 2020 – Η 1η διαδικτυακή έκθεση ελληνικών τροφίμων – ποτών

FMS – FOOD MARKET SHOW 2020 – Η 1η διαδικτυακή έκθεση ελληνικών τροφίμων – ποτών

Στο πλαίσιο των νέων συνθηκών της παγκόσμιας αγοράς, η φυσική παρουσία σε εκθεσιακά γεγονότα και η επαφή μας με διεθνείς αγοραστές σταμάτησε απότομα. Το εμπόριο και η δραστηριότητα μας όμως δεν σταματά! Και η ανάγκη για εμπορικές συναντήσεις και επικοινωνία συνεχίζει να υπάρχει.

Η ομάδα της GREAT EXHIBITIONS αναλαμβάνει την ευθύνη και προσαρμόζει την πολύχρονη γνώση της για τη διοργάνωση διεθνών εκθεσιακών γεγονότων με την ανάγκη του Έλληνα εξαγωγέα και του διεθνή αγοραστή για B2συναντήσεις.

Οι νέες συνθήκες και η νέα πραγματικότητα μας οδηγεί σε αναθεωρημένα εργαλεία προώθησης της ελληνικής γαστρονομίας, των ελληνικών τροφίμων και ποτών και του ελληνικού παραγωγικού τομέα στην παγκόσμια αγορά.

Το νέο εργαλείο της GREAT EXHIBITIONS είναι η 1η διαδικτυακή έκθεση ελληνικών τροφίμων και ποτών FMS – FOOD MARKET SHOW 2020, με στόχο την παγκόσμια αγορά και με απόλυτα εμπορικό χαρακτήρα.

 

ΛΟΓΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

  • Προβολή νέων και καινοτόμων προϊόντων σε ένα διευρυμένο διεθνές αγοραστικό κοινό
  • Διεύρυνση και ανάπτυξη επαφών με αγοραστές σε εθνικό και διεθνές επίπεδο σε 4 μέρεςΕμπορικές B2συναντήσεις με δυνατότητα αποστολής δειγμάτων
  • Συνάντηση με αγοραστές – κλειδιά με αγοραστική δύναμη για την προώθηση, διοχέτευση και απορρόφηση προϊόντων στην αγορά
  • Παρουσία στο 1ο εκθεσιακό γεγονός μετά από το κενό εκθεσιακό έτος 2020 λόγω της νόσου covid  19Ψηφιακή δικτύωση με επαγγελματίες αγοραστές από την ασφάλεια του χώρου σας χωρίς ανάγκη ταξιδιών

 

ΤΟΜΕΙΣ ΕΚΘΕΣΗΣ– ΕΚΘΕΤΩΝ

          Confectionery, Bakery, Snacks

          Dairy

          Frozen                                            

          Grocery – Fine Food

          Drinks & Beverage

          Meat, poultry & cured

 

ΕΙΔΙΚΕΣ ΠΡΟΘΗΚΕΣ

  • New Products
  • Innovative Products
  • Awarded Products
  • Healthy, Bio, Free From, Plant Based Products

 

ΑΓΟΡΑΣΤΕΣ

  • 50.000+++ από 80 χώρες και την ΕλλάδαΙδιοκτήτες, διαμορφωτές γνώμης, στελέχη με δυνατότητα λήψης αποφάσεων, υπεύθυνοι αγορών, διανομείς, retailerswholesalers κλπ

 

ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ

  • Εκτεταμένη διαφημιστική καμπάνια σε ηλεκτρονικά περιοδικά με κόστος πλέον των 50.000 €, στην Ελλάδα, Γερμανία, Κύπρο, Γαλλία, Ηνωμένο Βασίλειο, Η.Π.Α. κ.ά.
  • Προβολή έκθεσης σε μέσα κοινωνικής και επαγγελματικής δικτύωσης FacebookInstagramLinkedInGoogle Ads σε τουλάχιστον 10 χώρες αρχικά, που αποτελούν την καρδιά των αγορών των Ελληνικών προϊόντων
  • Παράλληλες εκδηλώσεις που θα ενισχύσουν την επισκεψιμότητα και το κύρος της έκθεσης.