Πώς θα αξιοποιηθούν Εγνατία οδός και λιμάνι Θεσσαλονίκης

Πώς θα αξιοποιηθούν Εγνατία οδός και λιμάνι Θεσσαλονίκης
Το σύνθημα του υπουργείου Οικονομικών και η θυσία των «ασημικών» στο βωμό των εσόδων

«Όλα για τα έσοδα». Αυτό είναι το σύνθημα του υπουργείου Οικονομικών και δικαιολογεί το λόγο για τον οποίο βγαίνουν στο σφυρί τα τελευταία από τα «ασημικά» του κράτους. Κι αν μέχρι σήμερα, κατά το μάλλον ή ήτον, ήταν γνωστές οι περιπτώσεις του ΟΣΕ, της ΔΕΠΑ ή ακόμα – ακόμα και του ΟΤΕ και τόσων άλλων οργανισμών του δημοσίου, αυτό το οποίο δεν ήταν γνωστό ήταν ότι «πωλητήριο» μπαίνει ακόμα και σε …δρόμους.

Σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά, η Εγνατία οδός, μεταξύ άλλων, παραχωρείται προς εκμετάλλευση, για χρονικό διάστημα που θα συμφωνηθεί, σε όποιον όμιλο κάνει την καλύτερη προσφορά. Η περίπτωση αναμένεται να εξειδικευθεί στις ενδιαφέρουσες λεπτομέρειές της κατά το αμέσως προσεχές διάστημα. Και το πιθανότερο είναι ότι το μοντέλο αυτό θα εφαρμοσθεί και σε άλλες περιπτώσεις οδικών υποδομών. Για την ακρίβεια, όπου κριθεί ότι υπάρχει σχετικό περιθώριο.

Εννοείται ότι στο ίδιο project, των υποδομών, εντάσσονται κι άλλες, όπως, για παράδειγμα, οι θαλάσσιες. Αυτό πρακτικά συνεπάγεται ότι τον ίδιο δρόμο θα πάρουν και τα λιμάνια, για τα οποία υπάρχει ούτως ή άλλως ενδιαφέρον. Αυτό πρακτικά συνεπάγεται ότι και το λιμάνι της Θεσσαλονίκης θα πάρει άμεσα τον ίδιο δρόμο που πήρε το λιμάνι του Πειραιά. Με τους ενδιαφερόμενους να φέρεται ότι είναι πολλοί. Κινέζοι κι όχι μόνο…
 
 

Πηγή: www.voria.gr